Gäst

Välkommen att dela spelglädjen hos oss
Varmt välkommen!

Du är varmt välkommen att dela spelglädjen med oss i Norsjö. Vi har sällan någon kö, du behöver inte boka tid i förväg, det är bara att droppa in. Skulle det vara många som vill spela samtidigt så tillämpar vi bollränna.

Greenfee

Greenfee betalar du vid vår klubbstuga, via swisch nr 123 664 42 98. Utanför klubbstugan finns en byrå med greenfeebiljetter och loggbok där du skriver in dina uppgifter. Det finns även vagnar att låna gratis.

Drivingrange

Vår drivingrange ligger i direkt anslutning till parkering och klubbstuga. Här finns också putt- och chippinggreene så att du inte minst kan känna på greenerna innan du börjar spela ute på banan. Du kan köpa en hink bollar för 15 kr och betalar via kortläsaren på bollmaskinen.
OBS! Det är förbjudet att plocka bollar från rangen, ta med dem hem eller spela med dem på banan.

Boende

Läs mer om här